Ribeira / La Voz
Las obras del Náutico de Boiro-Marina Cabo de Cruz avanzan a buen ritmo. Así lo pudieron comprobar el alcalde boirense, José Ramón Romero, y el edil de Deportes, Marcos Fajardo, que junto al presidente de la entidad, Manuel Fajardo, comprobaron el estado de los trabajos.
Concello y náutico firmaron un convenio por un importe de 125.000 euros para cofinanciar las actuaciones que se están llevando a cabo, que incluyen la construcción de una instalación que sirva de sede de la entidad. Se trata de una edificación aislada, con la fachada principal orientada al norte y una planta baja que se destinará a local social, vestuarios, oficina de vigilancia y escuela de vela.
«Con esta subvención, o que queremos é que Boiro medre e siga a ser un referente en canto a turismo náutico con dous portos deportivos cunhas instalacións acordes ás necesidades dos seus usuarios», destacó Romero.
La instalación dispondrá de una terraza orientada al sur con acceso exterior y, además del propio inmueble, se habilitará una zona de aparcamiento y acceso rodado a todo el recinto. «É unha obra que nos vai poñer en primeira liña dos náuticos de Galicia porque a instalación vai contar con todo tipo de servizos, que están a ser xa un reclamo para os usuarios», aseguró Manuel Fajardo.
Por su parte, el concejal de Deportes puso en valor que «imos tamén potenciar a escola de vela e que este deporte gañe presenza no municipio e estea ao nivel de outros deportes náuticos que se practican no concello».